Många bilder har det blivit!

Åke Svanstedt 18/3 1991.

Jag har börjat städa av arbetsplatsen på Östersunds-Posten. Jag avslutar med elitloppet innan jag går vidare mot nya utmaningar.
Djupt ner i en låda hittar jag alla mina gamla travbilder och alla negativ. Snacka om nostalgitripp!
Numera har man ju inte en enda bild på papper. Allt ligger i datorn. Om man nu har kommit ihåg att spara!
Hittar negativet på Jan-Ivan Eriksson när han blev diskad på Östersundstravet och körde in på innerplan och ställde sig vid måldomartornet. Därifrån skällde han ut gubbarna i tornet efter noter.
Jag måste gå till fotoaffären med negativet och få fram en pappersbild.
Jag återkommer framöver med bilder från arkivet där stjärnor blandas med glada amatörer.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

ÖFK inte först att dribbla med outbildade tränare

Marcello klarade inte alkotestet - ingen stjärnduell

Äga travhäst är inte bra för hjärtat - men så himla skoj!